Nestlé Polska ufunduje siłownie zewnętrzne dla 16 gmin
W tym roku firma Nestlé S.A. obchodzi swoje 150-lecie. W wartości firmy od zawsze wpisana była troska nie tylko o jakość produktów, ale i o podnoszenie jakości życia konsumentów. Dlatego z okazji jubileuszu firma Nestlé porusza Polaków organizując konkurs dla gmin, w którym do wygrania będzie 16 siłowni terenowych.
Firma Nestlé ma w Polsce długoletnie tradycje propagowania zdrowego stylu życia wśród swoich konsumentów i od lat prowadzi działania społeczne m.in. w miejscowościach, w których znajdują się jej fabryki. Dlatego też z okazji swojego 150-lecia postanowiła zorganizować konkurs dla gmin, w którym do wygrania będzie 16 siłowni na świeżym powietrzu.
– W Nestlé kierujemy się przekonaniem, że oprócz nieustannego rozwoju biznesowego firma powinna także dbać o społeczność, w której funkcjonuje. Dlatego też z okazji naszego jubileuszu zdecydowaliśmy się na zorganizowanie konkursu dla gmin, w ramach którego docelowo pomożemy ich mieszkańcom dbać o swoją kondycję fizyczną. W tej akcji bardzo ważna będzie aktywizacja małych społeczności, gdyż to od nich i od ilości oddanych głosów zależeć będzie czy w wybranej lokalizacji powstanie siłownia – mówi Blanka Mellova z Nestlé.
Mechanizm konkursu jest bardzo prosty – do końca marca urzędy gmin mogą zgłosić lokalizacje, w których chciałyby, aby powstały siłownie terenowe. Następnie do końca czerwca przebiegać będzie ogólnopolskie głosowanie. Na podstawie ilości głosów wyłonione zostanie 16 gmin – po jednej z każdego województwa, którym ufundowane będą odpowiednie sprzęty sportowe.
Gminy mogą zgłaszać się do konkursu wysyłając e-mail na adres: gminy@4frame.pl
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Marta Sadluk-WiśniewskaZespół projektu “Nestlé porusza Polskę” Email: marta.sadluk wisniewska@4frame.plMobile: 666 039 033 |
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 10 lokalizacjach. W 2014 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.